Full rulle saft och bulle!

Hej och hopp alla goa o glada!  :)

Nu när våren e här? så tänkte ja ta tag i min blogg igen och börja skriva om hur de går för mig i mitt underbara liv.

Ni som känner mig vet att jag har fullt upp med skola och jobb just nu.  Har nämligen fått jobb på Event sael sweden som säljare.  Helt underbara och goa människor jag jobbar med där älskar alla och bäst av allt e att jag får jobba med min älskling Johanni där oxå.

Och för er som inte redan visste så har ja gått  och hittat min egna lilla drömprins  Johanni Günther som ja vart tillsammans med i snart 2 fantastiska månader. Men ska inte tröttna ut er me historien om hur ja hittade han :)



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0