Öl, sprit o brännboll på gärdet !

Hellu alla snyggingar därute ! I går så tog ja min fina jävla spruta fick sällskap av Andreas Modin dit som moraliskt stöd, o de e ja mkt tacksam för måste ja säga :). Kvällen spenderades me han på hans firma fest på Gärdet. Träffade Christoffer där oxå, men så mkt av brännboll vart de dock inte haha vart typ 30 min spel och mitt lag som ja va med i med Christoffer förlorade. Men vi måste dock haft de bästa lagnamnet ever " ManGirl". Onykter som va så brydde man sig inte så mkt om man van lr inte.
Tycker dock synd om stackars Christoffer som opererat handen oxå så han är just nu lite invalid. Så va mkt man fick hjälpa han med, men bara gulligt på nå sätt haha! Men när de började bli för kallt ute så drog vi oss till nån Skinkan så vart de världens jävla efter fest hos han. Kul kul, men trevligast va nog promenaden från gärdet till Tekniska me Christoffer. Kl va väl så där 3 men hade de trevligt ändå, va hemma halv 4 så va lagom trött när ja vaknade i morse oxå. Inte så kul då ja va barnvakt men smällar man får ta ! 

Over and out / Caroline
Andeas o Christoffer !

En del av folket o går o jag :)


Och så avslutar vi me en bild på Martin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0