Inte bloggat på ett tag, men ja lever ja lovar ;)

Midsommar helgen måste ja bara säga va grymt nice. Firades först ute på ekerö hos min faster med familjen, Martin och Christoffer. Vart en mysig lunch med massa skratt och sen kubbspel då vi tjejer spöade skiten ur killarna ;). I allafal på kvällen drog vi till Täby kyrky för middag hos Christoffer  så vi kunde fixa oss lite oxå :) Senare på kvällen vart de först en vända till näsby för fest hos Nixx och senare vidare till Vallentuna för en ennu större o roligare fest :D träffade även på Musse där och vart överlycklig. Natten slutade med Alice i underlandet hos Christoffer som vi båda somnade till och sen vaknade av att Martin kom upprusandes för trappan o lät seriöst som 10 elefanter.
Efter att han kom så vart de en del flum spc när min kompis Luckas ringde o försökte få in mig till stan o Martin snodde min mobil o muppade sig som en idot. Luckas måste ju fan undrat va de e för idioter ja umgås med haha !Sen har de inte hänt så mkt mer en att jag har träffat Calle och umgåts med han vilket va ytterst trevligt de med.
Bild från i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0