In case you're wondering I got that new I'm a single girl swag ;)

Oj oj nu har ja inte bloggat på några dagar här, men har haft fullt upp. Har vart på en snabb visit hos min mamma i Lindesberg och firat min älskade morfar som vart 70 den 10/6 :) va mysigt. Sen så va ja i Nora oxå o käkade min älskade Noraglass som ja typs skulle kunna döda för att då just nu, finns fan ingen godare glass asså. Sen på hemvägen så vart ja bara as förbannad på banverket och SJ. Då ja stod stilla me tåget i 2 h utanför Örebro han väl rulla 500 m tills tåget vart strömlöst.. Så ist för 2 och en halv timme hem så tog de 5 h. De sög ju -.-


Sen så var man på bröllop i helgen och ja hade då äran att sjunga Your song i kyrkan och de gick ju bra, bara de att man va så jävla nervös innan allt men när man väl va där uppe släppte liksom allt :)  Sen så fick ja träffa mina sysslingar från Belgien oxå va riktigt trevligt, spc när man sitter o pratar om gamla minnen från  när ja va jätte liten o va o hälsade på i Belgien. I allafall bröllopet va riktigt trevligt och har nog aldrig sett mina släktingar släppa loss så där måste ja säga ;) Dagen efter så vart de i allfall en brunch på de hela vid 11 tiden då alla satt bakis såg lite kul ut måste ja då få säga ^^ Hoppas att ja får bilderna snart från själva festen o bröllopet :D
I går kväll så vart de chillkrök oxå hos Andreas va riktigt trevligt o mysigt faktiskt o träffa alla :)  Va liksom tvungen o ställa upp på dem då de försökte få in mig till Sture p i lördags då ja va på bröllops fest ute i skärgården haha, men ja klagade inte ÅTERSTÄLLARE liksom ;)
Bilden e från kvällen då vi va hos Axel o körde för fullt :) men den får representera helgen oxå ^^
Over and out / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0