I see the way you look at me, And even when you look away I know you think of me

Dagen har vart alldeles underbar enligt mig :). Var på Sophiahemmet i morse för ett läkar besök hos min professor, allt gick bra och han va nöjd över mina prov resultat osv så kännds rätt skönt efter. Måste bara säga det att jag har fan inte mått så här bra sen ja vart sjuk så de e bara super skönt, och för er som inte vet så har jag en kronisk sjukdom i mina tarmar vid namn Crohn.


Efter min läkar tid så mötte ja Christoffer vid parkeringen på Sophiahemmet för att gå en liten promenad innan jag skulle va barnvakt åt min bror. Så vi gick en bit ner mot Sture p och vidare bort mot Sergel o sen hem mot mig :) Men vi kollade oxå mobiler på vägen oxå o snackade massa skit ^^men va väldigt trevligt måste ja säga :) Sen vart dagen rätt slapp då min bror har feber så va mer att ligga framför tv med han o mysa en massa men ja klagar inte va rätt skönt de oxå.

Over and Out / Caroline
Slänger upp en bild på Christoffer :)
Min älskade bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0