I could really use a wish right now...

Gårdagen var super mysig, på dagen låg ja o schteekte vid obsevatorielunden :) sen vart de en låååång promenad me min söta bror Alexander som var hur lungn som hällst, jag va faktiskt riktigt förvånad då han vanligt vis vägrar att sitta i vangnen :O

I allafal på kvällen sen så åkte jag ut till Täby kyrkby för att umgås med Christoffer innan han drog till P&L ( vilket han gjorde i dag). Vi kollade först på fotboll  Spanien mot Portugal och som ni alla vet vann Spanien och vips så hade ja en små grinig Chrille vid mig :o haha, men de ändrades snabbt då vi började se på Kick-as ist. Riktigt bra film faktiskt och den va rolig oxå :) så kvällen va ruggit bra de tackar ja för :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0